5 ключових запитань, які Вам дозволять найняти кваліфікованого спеціаліста по контекстній рекламі

1
Ви отримаєте результати пошуку за термінами?
Якщо ви не аналізуєте результати пошуку за вашим пошуковим запитом, у вас немає правильного вимірювання якості трафіку, який ведеться на ваш веб-сайт за допомогою PPC.

На думку Google, це різниця між пошуковим терміном і ключовим словом: "Пошуковий термін - точне слово або набір слів, які клієнт вводить під час пошуку на Google.com або на одній зі своїх сайтів у Пошуковій мережі. Ключове слово це слово або набір слів, які рекламодавці AdWords створюють для певної групи оголошень, щоб націлити вашу рекламу на клієнтів".

Дозвольте мені показати вам візульно, про що я говорю. Нижче наведено приклад ключових слів, за якими я торгуюся в обліковому записі клієнта. Хоча це ключові слова, за якими я торгую, інші пошукові терміни примушують людей натискати рекламу (якщо ми не призначаємо точний відповідність, а ми цього не робимо).

Більшість людей бачитимуть звіт про ключові слова, але вони не бачитимуть звіт про пошукові терміни. У наведеному вище прикладі ви помітите, що є вкладка "пошукові терміни". Обов'язково натискайте на це, щоб переглянути цей прихований дорогоцінний камінь (або купу сміття, залежно від того, наскільки ефективно працює ваша кампанія). Нижче ви побачите деякі пошукові терміни, які були витягнуті для цих ключових слів.
Кожен бізнес повинен аналізувати свої звіти про пошукові терміни та працювати з агентством PPC, щоб визначити, що буде конвертувати, а що не буде конвертувати, щоб він міг додати відповідні мінус-слова (докладніше про негативні ключові слова поговоримо у наступному запитанні).
2
Наскільки активними ви будете у додаванні мінус-слів?
To differentiate that role from that of "key" modeling when a modeling source moves behind the object it is typically called a "rim" or "accent" light. In portrait lighting it also called a "hair" light because it is used to create the appearance of physical separation between the subject's head and background.
When a photographer puts the sun behind an object its role in the lighting strategy changes from modeling the front of the object to one of defining its outline and creating the impression of physical separation and 3D space a frontally illuminated scene lacks.
Steve Jobs
Apple CEO
1818 Magazine by Stephanie Toole
To differentiate that role from that of "key" modeling when a modeling source moves behind the object it is typically called a "rim" or "accent" light. In portrait lighting it also called a "hair" light because it is used to create the appearance of physical separation between the subject's head and background.
3
Creating Natural Looking Artificial Lighting
A typical studio lighting configuration will consist of a fill source to control shadow tone, a single frontal key light to create the highlight modeling clues on the front of object facing the camera over the shadows the fill illuminates, one or more rim/accent lights to create separation between foreground and background, and one or more background lights to control the tone of the background and separation between it and the foreground.
There are two significant differences between natural lighting and artificial sources. One is the character of the fill and the other is more rapid fall-off in intensity. In nature skylight fill is omni-directional and usually brighter from above. That "wrap around" characteristic is difficult to duplicate with a directional artificial source.
Потрібно налаштувати контекстну рекламу?
Зв'яжіться з нами для обговорення ваших маркетингових задач
Made on
Tilda